TRAYSIKOL SA MARBEL

SITUATION # 1

isa ka beses ma sakay ko tricycle halin sa KCC “nong, Agreville Phase 2, double pay” , sabat ka driver “ikaw lang isa mig? daw alanganin ba”.

SITUATION # 2

duwa kami ka migo ko  ma sakay tricycle halin liwat sa KCC “nong, Agreville Phase 2, duwa kami”, sabat ka driver “payts”.

considering nga lain2x ang tricycle driver kag indi tanan nga tricycle driver parehas mentalidad.

pero nga a maka experience ko sine.

halin pa ni sang high school ko nga obserbasyon sini ba.

kag pati mga migo ko amo man ang obserbasyon.

pati man gani guro ikaw.

oo, ikaw nga ga basa.

unless na lang wala ka ga sakay tricycle.

balik ta sa sitwasyon.

nga a? nga a amo na usually ga katabo?

usually sabat ka tricycle driver sa sina nga pamangkot “layo abi mig kag kis a mag balik kami wala kami karga nga pasahero”

Gago.

naga double pay gani ko kung ako lang isa, gusto mo duwa gid masakay sa imo nga tag regular pay man lang ang ibayad.

amo man lang gyapon, di ba?

wala ko gina address ang tanan nga tricycle driver, pero amo gid na pirmi ko ma experience.

Sus na lang.

Palag?

palag bi kamo one time lang

may comment box da sa dalum pag tapos mo basa.

kita mo? nan.

hehehe

2 responses to “TRAYSIKOL SA MARBEL

  1. haha..nan!
    parehas gid ta mig, pirmi man ni gakatabo sakon kay sa baryo pa ko ya gapuli..so di gid na magsugot ang mga downtown drivers nga maghatud bisan double pay or triple pay pa hambalon ko..masugot n lng ko bisan over-pricing pa na sila kaysa mahulat pako ya ka turno sa amon terminal..

    • hello clen, good to hear from your reply, te ano ubrahun ta sa mga amo na nga tricycle driver? hehehe sabagay indi man na ma iwasan daw amo na gid nang kalakaran dri sa marbel 🙂

Leave a Reply

