MARBEL o KORONADAL?

Dali lang

kung nag pa Manila ka tapos, may namangkot sa imo kung taga diin ka, ano usually mo gina sabat?

“Taga Marbel po ako” or “Taga koronadal po ako”

kag ang pamangkot pa na usually gid sang mga taga Manila “Saan probinsya ka ba galing?”

Puta nga mga taga Manila na, sila lang ang syudad tanan na taga Probinsya?

pag tapos mo sabat kung taga diin ka, sabtun ka man dayun, “san yan?”

pag gin hambal  mo man nga taga Mindanao ka, sabtun ka “hindi ba magulo dun?”

pro pag gin hambalan mo nga “mga 1 hour away lang kami kina Pacquiao” , medyo mag relax nang ga pamagkot sa imo, more likely ang sabat nya sina ” ah, ganun ba”.

Gago.

indi parehas ka gamay sang utok mo ang Mindanao.

balik ta sa title ka blog.

Marbel o Koronadal?

na isipan ko mag blog sini kay na dumduman ko, one time, nag concert ang Pupil nga banda dri, kag nag guest sila sa isa ka FM, lipat ko kung ano nga FM to kag nalipat man ko nga a naka pamati ko sato FM, wala na bi ko gapamati FM.

namangkot si Ely sa DJ kung ano daw ang kaibahan sang Marbel kag Koronadal daw something amo na, kay sa pag dumdum daw ni Ely naka concert na sila sa lugar nga ini sang E-heads days daw nya.

wala ka sabat ang DJ.

kung ikaw gin pamangkot sa to ano isabat mo?

“Marbel ang old name sang Koronadal”

Bal an ko, kag amo na sya ang pina ka safe nga i answer kung may mamangkot sa imo nga taga iban lugar.

way gid abi ka sabat ang DJ sato nga time ba.

sa subong bi ang Koronadal amo nang official nga address nga gina gamit, example kung mag padala ka package amo nang maintindihan ka courier.

ang Marbel naman amo na sya gyapon ang sikat nga ginagamit sang mga residente dri kag sa mga taga Davao, Gensan, Polomok, Surallah,Tacurong.

example, halin ka sa Surallah, ara ka sa terminal “o Marbel! Marbel!, din ka mig? Marbel?” amo ni usual nga gina singit ka dispatcher.

kung halin ka naman Gensan puli ka sakay ka Yellowbus ang naka sulat sa windshield “MARBEL NON-STOP”.

ari pa gid migo ko taga Davao text sa akun ” Bay, ma adto kug Tacurong may i-deliver, agi kug Marbel kita ta.”

pra sa akun mas choy gyapon ang word nga Marbel kay sa Koronadal.

sa akun lang ha.

Palag?


Leave a Reply

